tisdag 2 november 2010

Liten lokal till mig.

Jag har fått äran att hyra en liten lokal med skyltfönster. Där ska jag framför allt ha min sy verkstad för mig själv, men även en liten butik dit man kan komma. Öppet vid behov och lite då och då.

Jag och Inka-Så vitt jag kan se, kommer att ha våra små "hobby-butiker" där "vägg i vägg". Mest ska jag vara där för att sy och pyssla med mitt. Har ingen plats för det här hemma även fast vi har så stort. Ska bli skönt att få kunna krypa undan, ha musik på hög volym och bara skapa....

Kommer även kunna ha mina små tjejor med mig så dom kan få sitta och pyssla och fixa hur mkt dom vill. I helgen hoppas jag kunna få min nyckel och få köra dit en massa grejor och bara greja!!!!

Sen, om tid finns och vi hinner med, så kommer jag och Inka ha en mysig kväll med öppet hus, gott att dricka och smaska på. Massa blommor, levande ljus och härliga julkänslor ska spira. Vi hoppas på en trevlig kväll, mer info kommer.

Nu ska jag och mitt huvud med hjärnskakning och vila en stund, för nu gör det ont.

Ses snart igen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar